CX Kickstart – Om ni skulle kunna arbeta mer framgångsrikt med er kundnöjdhet, hade ni gjort det då?
Om svaret är JA kan CX Kickstart vara en bra början.
Månadstjänst
Månadstjänsten är utvecklad för företag som vill arbeta högkvalitativt och effektivt för att nå och behålla hög kundnöjdhet men som inte vill bygga upp en intern CX (Customer Experience) enhet.
Kartläggning
Skräddarsys och anpassas utefter företags behov och önskemål. Skalbart från en översyn med konkreta förbättringsförslag till att innefatta kundnöjdhetsuppföljning, affärsutveckling, medarbetarnöjdhet, företagskultur, arbetssätt etc.
Advisory board
Vi erbjuder styrelser och ledningsgrupper vår CX expertis. Upplägg utformas alltid i dialog med uppdragsgivare utefter önskemål och behov.
Föreläsare
Föreläsningar och inspiration inom affärsdrivande ämnen.
Mystery shopper
Mystery shopper innebär att vi iklär oss en undercover kundroll och besöker ert företag. Syftet är en ocensurerad tydlig bild av kundupplevelsen hämtad direkt ur verkligheten.
Pro Bono Monday
Det kan vara utmanande för mindre / nystartade företag att köpa specialistkompetens. Att diskutera kundupplevelsens möjligheter och utmaningar är mer än ett arbete för oss, det är vår absoluta passion. Därför har vi något vi kallar Pro Bono Monday.