top of page

Kartläggning, Identifiering - Kundnöjdhet

Genomgång nuläge, önskat läge/målsättning kundnöjdhet för ert företag

Skräddarsys och anpassas utefter företags behov och önskemål. Skalbart från en översyn med konkreta förbättringsförslag till att innefatta kundnöjdhetsuppföljning, affärsutveckling, medarbetarnöjdhet, företagskultur, arbetssätt etc.

-Passar företag  branschöverskridande, storleksmässigt från mindre ägarledda AB till större landsomfattande organisationer, med målsättning att utveckla sitt sätt att driva, utveckla och arbeta med kundnöjdhet i syfte att ta nästa kliv.

-Beroende på ert nuläge och era önskemål kan uppdraget innefatta olika delar:  kundnöjdhetsuppföljning, coaching, ledarskapsutveckling, från kundernas feedback till konkreta actions, resultat och analys mm.

Nyfiken på vad Nynna skulle kunna bidra med för er?  Hör av er så pratas vi vid. En första översyn innan vi vet hur ett samarbete skulle kunna sättas upp, är kostnadsfri.


Kontakta oss via telefon 070-280 73 14 eller skicka ett mail till m.lindstrom@nynna.nu

"I have had the pleasure and privilege to be the sponsor for Service Excellence in Nordea Private Banking for some years now. During that period I have regularly been in contact with and worked quite close with Marie-Christine, who has been heavily involved - the last couple of years as Nordic head and main driver of our various cross border initiatives. Her energy, competence and passion will be missed going forward, and I can simply just recommend her strongly to anyone who wants things done! Best, Torsten"

Torsten Østensen, Head Nordea Private Banking Norway

Adress

Nynna AB
Ciselörgatan 1
216 18 Limhamn

Telefon

070-280 73 14

E-post

Connect

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page