top of page

Hur?

Nynnas expertis – steg för steg övergripande nivå

Steg 1: Rätt kundnöjdhetsverktyg för just ert företag – vikten av rätt och relevant kundfeedback.

Så här hjälper vi er:
 

  • Vi gör en behovsanalys, vilken kundfeedback behöver ni för att följa och utveckla medarbetare och affär? Ingen lösning passar alla.
     

  • Finns en kundnöjdhetsuppföljning på plats utgår vi från den. Finns ingen jämför vi olika leverantörer och ser till att ni får just den lösning ni behöver. Till bäst möjliga pris.
     

  • Rätt kundinformation, rätt insikter, tydliga rapporter i kombination med ett gemensamt arbetssätt är A&O
     

Vad vinner ni på det?
 

  • Rätt kundnöjdhetsverktyg för just er utan att ni behöver lägga er tid på processen.
     

  • Vi tar hand om implementering, internkommunikation och lansering hela vägen i hamn.

 
Steg 2: Analysera, följa upp, driva och coacha organisationen baserat på inkommande kundfeedback

Så här hjälper vi er:

  • Vi hjälper er att snabbt och löpande analysera resultat. På önskad nivå: kund, medarbetare, avdelnings- och/eller organisationsnivå.
     

  • Vi följer utvecklingen för insikter om vad som faktiskt påverkar era kunders upplevelse.
     

  • Vi tar fram och presenterar trender, styrkor/framgångar, svagheter/utmaningar inklusive konkreta förslag.
     

Vad vinner ni på det?

  • Ni avlastar er organisation och får ett högkvalitativt effektivt kundnöjdhetsarbete, hanterat av en CX specialist.
     

  • Hög kvalité från insikt till slutsats.
     

  • Rätt personer i företaget får rätt rapport och relevanta insikter.

Steg 3: Agera gentemot kund -  vikten av att kundfeedback leder till rätt och direkt action

Så här hjälper vi er:

  • Vi hjälper er att identifiera rätt aktiviteter baserat på era kunders feedback.
     

  • Vi hjälper er att strukturera arbetssätt kring kundnöjdhet, inklusive tydlig uppföljning och coaching.
     

  • Vi stöttar er med strategiska analyser för ledningsarbete och beslutsprocesser, interna workshops för att skapa enig företagskultur och involvering/engagemang.
     

Vad vinner ni på det?
 

  • Tillsammans säkerställer vi att ni får en komplett bild av kundupplevelsen och en engagerad organisation som tillsammans arbetar mot och agerar för att nå gemensamma mål.
     

  • Varje investerad krona ska vara en vinstaffär för er. Testa oss.

Adress

Nynna AB
Ciselörgatan 1
216 18 Limhamn

Telefon

070-280 73 14

E-post

Connect

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page