Hur?
Nynnas expertis – steg för steg övergripande nivå
Steg 1: Rätt kundnöjdhetsverktyg för just ert företag – vikten av rätt och relevant kundfeedback.
Så här hjälper vi er:
-
Vi gör en behovsanalys, vilken kundfeedback behöver ni för att följa och utveckla medarbetare och affär? Ingen lösning passar alla.
-
Finns en kundnöjdhetsuppföljning på plats utgår vi från den. Finns ingen jämför vi olika leverantörer och ser till att ni får just den lösning ni behöver. Till bäst möjliga pris.
-
Rätt kundinformation, rätt insikter, tydliga rapporter i kombination med ett gemensamt arbetssätt är A&O
Vad vinner ni på det?
-
Rätt kundnöjdhetsverktyg för just er utan att ni behöver lägga er tid på processen.
-
Vi tar hand om implementering, internkommunikation och lansering hela vägen i hamn.
Steg 2: Analysera, följa upp, driva och coacha organisationen baserat på inkommande kundfeedback
Så här hjälper vi er:
-
Vi hjälper er att snabbt och löpande analysera resultat. På önskad nivå: kund, medarbetare, avdelnings- och/eller organisationsnivå.
-
Vi följer utvecklingen för insikter om vad som faktiskt påverkar era kunders upplevelse.
-
Vi tar fram och presenterar trender, styrkor/framgångar, svagheter/utmaningar inklusive konkreta förslag.
Vad vinner ni på det?
-
Ni avlastar er organisation och får ett högkvalitativt effektivt kundnöjdhetsarbete, hanterat av en CX specialist.
-
Hög kvalité från insikt till slutsats.
-
Rätt personer i företaget får rätt rapport och relevanta insikter.
Steg 3: Agera gentemot kund - vikten av att kundfeedback leder till rätt och direkt action
Så här hjälper vi er:
-
Vi hjälper er att identifiera rätt aktiviteter baserat på era kunders feedback.
-
Vi hjälper er att strukturera arbetssätt kring kundnöjdhet, inklusive tydlig uppföljning och coaching.
-
Vi stöttar er med strategiska analyser för ledningsarbete och beslutsprocesser, interna workshops för att skapa enig företagskultur och involvering/engagemang.
Vad vinner ni på det?
-
Tillsammans säkerställer vi att ni får en komplett bild av kundupplevelsen och en engagerad organisation som tillsammans arbetar mot och agerar för att nå gemensamma mål.
-
Varje investerad krona ska vara en vinstaffär för er. Testa oss.