top of page

Mystery shopper

Mystery shopper

Mystery shopper innebär att vi iklär oss en undercover kundroll  och besöker ert företag. Syftet är en ocensurerad tydlig bild av kundupplevelsen hämtad direkt ur verkligheten. Vår erfarenhet är att detta ger ett företag en värdefull inblick att agera på, utveckla såväl affär, erbjudande och medarbetare kring. Uppläggets storlek och inriktning utefter dialog med uppdragsgivaren.

För företag som

-vill kvalitetssäkra kundupplevelsen

- vill utvärdera något specifikt i kundresan

- vill skaffa sig grundligt material för att driva en förändringsprocess i företaget

- inte nöjer sig med att skicka ut kundnöjdhetsenkäter till sina kunder utan vill gå djupare

- önskar en högkvalitativ undersökning av kundupplevelsen för att dra slutsatser och baserat på det sätta en CX strategi

Branscher? Där kundens upplevelse och lojalitet  är i fokus: revisorer, konsulter, butikskedjor inom alla brancher, försäkringsmäklare/ finansiella institut, advokatfirmor, plastikkirurger/skönhetsinstitut, fastighetsmäklare mm

Nyfiken på vad Mystery Shopping skulle kunna skapa för mervärde för just er? 
Hör av er så pratas vi vid - ring på telefon 070-280 73 14 eller skicka ett mail till 
m.lindstrom@nynna.nu

”Marie-Christine Lindström är en synnerligen engagerad och entusiasmerande person med breda insikter om kulturbyggande och förändringsprocesser samt en unik och mångårig erfarenhet av strategiskt och operativt kundnöjdhetsarbete. Hon är lika bra som coach till individer som inspiratör till större grupper.”

Malin Lilliecrona, Head of Wealth Specialist Services Nordea Private Banking

Adress

Nynna AB
Ciselörgatan 1
216 18 Limhamn

Telefon

070-280 73 14

E-post

Connect

  • Facebook
  • LinkedIn
  • Instagram
bottom of page